پريساپريسا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

پريسا دردونه مامان و بابا

پایان 11 ماهگی و دندون سوم

1393/2/1 23:22
624 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

دیشب 11 ماهت تموم شد و وارد 12 ماهگی شدی واقعا باورش سخته چقدر زود گذشت یکماه دیگه یکساله میشی فدات بشم دلم برای این روزای شیرینت تنگ میشه

دیروز روز مادر بود و چقدر شیرین بود که امسال منم مادر بودم خدایا شکرت به خاطر این نعمت بزرگت

راستی امروز متوجه شدم دو تا دندون بالا هم نیش زده برای همین خیلی بهانه گیر شدی و مدام  تو دهنته

عشق مامان خیلی خیلی دوست دارم وقتی میای خودتو لوس میکنی و رو پام میشینی دلم میخاد قورتت بدم خودتو برام لوس میکنی.

چند قدم راه میری اما زود میشینی و خیلییییی شیطون شدی قربونت بشم

روزا با هم میریم پارک و پیاده روی و شما تو کالسکه کیف میکنی اما اخرش گریه میکنی که بیای بغلم خیلی روزای شیرینیه امیدوارم همه بتونن این لحظات رو تجربه کنن

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان ارمیتا
31 اردیبهشت 93 7:52
سلام عزيزم تولدت مبارک خاله جون ايشالا صدوبيست سال کنار مامان بابا شاد زندگى کنى
مامان ارغوان
10 خرداد 93 15:46
عزیزممممممم...تولدت مبارککک