پريساپريسا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

پريسا دردونه مامان و بابا

16و17 ماهگی

1393/8/3 15:17
586 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلام الان که دارم این مطلب رو مینویسم شما وارد 18 ماهگی شده با کلی کلمه و کارای جدید

واقعا باورم نمیشه چه زود گذشت و چه زود داری بزرگ میشی

از الان مطمینم دلم برای این روزا تنگ میشه

هر روز و هر روز شیرین تر و با مزه تر میشی

تا الان کلی کلمه بلدی که البته اکثرشو اول کلمات رو میگی و بعضیا رو خیلی بامزه میگی

دایره لغات پریسا جون تا الان:

مامان,بابا,اب البته با کشیدن ا,پیشی,طوطو گاهی جوجو,داای(دایی),باس(باز کردن)

ایش(جیش),دا(دالی),می می,چیش(چشم),دو,بیا,بیشی(بشین),نی نی,نیس(نیست)

شی(هیس),بابای,گاگان(قان قان ماشین)

دوگ البته تازگی میگی دوغ,توپ,ایو(الو),دد,بی(بیست),کی(کیف),ک(کفش),دس(دست)

تاتا عبابی(تاب تاب عباسی),کوجا(کجا)

خیلی دوست داری خودت غذا بخوری هر یه قاشق هم که میخوری برای خودت دست میزنی و کلی ذوق

تازگی وقتی میخایم بهت غذا بدیم گاهی میگه مامان یعنی من بده گاهی هم میگی بابا

خیلی باحاله اکثرا هم دوست داری بابا بهت غذا بده

عاشق نقاشی کشیدن و خط خطی کردنی البته دیوارا هم بی نصیب نموندن

اعضای بدنتو بلدی و ازت میپرسم همه رو نشون میدی فدای تو بشم اینقدر زرنگی

نی نی خیلی دوست داری و همش میگی فیلم نی نی بزاریم هرجا نی نی ببینی میگی نی نی و میخای باهاش بازی کنی

تازگی یاد گرفتی همش میگی دد میری کیفت رو برمیداری میگی دد یعنی بریم دد

میگم مامان چند تا دوست داری میگی ده یعنی ده تا

خیلی بامزه میشی وقتی داری یه کار اشتباه میکنی و من میام میگی نه نه نه یعنی نیا

یا وقتی یه چیزی رو نخوای میگی نه نه نه

عاشق توپ بازی کردنی عشقم یعنی کلی حال میکنی وقتی باهات توپ بازی میکنم

دایی وحیدو خیلی دوست داری و همش میگی داای داای

وای عاشق تعجب کردناتم وقتی از تعجب لباتو غنچه میکنی دلم میخاد اون لباتو بخورم

خیلی باحاله وقتی تعجب میکنی و اینکه ازت میپرسم مثلا فلان چیز کجاست ندونی میگی نیس

عاشق وقتیم که دنبال یه چیزی میگردی و میگی کوجاییه بعد میگی اینا

بازیای پریسا جون:لی لی حوضک بلدی و برا منم انجام میدی,اتل متل,خونه سازی

حلقه هوشت هم بلدی قربونت بشم,عاشق عروسکاتی و به همشون میگی نی نی

صدای ببعی و پیشی و هاپو و طوطو رو بلدی و تکرار میکنی

خلاصه خیلی خیلی شیرینی عاشقتم عشق من دلم میخاد همش ببوسمت از بس شیرین و خوردنی هستی

امروز بابایی میگفت همه بچه ها برا مامان باباهاشون شیرینن یا پریسا اینقدر شیرین و خوردنیه

هرچی از کارا و شیرینی هات بگم کم گفتم تازگی هم که نمیزاری ازت فیلم و عکس بگیرم

چند تا عکس از 16 و 17 ماهگی:

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان رهام
5 آذر 93 16:52