پريساپريسا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

پريسا دردونه مامان و بابا

عزیز من گل من تولدت مبارک

1393/3/15 17:19
1,887 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی بلاخره با 10 روز تاخیر جمعه 9 خرداد تولدت رو برگزار کردیم

همه چیز همون طور که میخاستم برگزار شد غیر از شما که از اول تا اخر گریه کردی و از بغل من بیرون نمی

اومدی و یه عکس بدون گریه و بدون من نداری اولش خیلی ناراحت بودم اما بعد بی خیال شدم و به خودم گفتم تولد یکسالگی همینه بچه اذیت نمیکنه مهم اینه که برای دل خودم تولد گرفتم و همه چیز خوب برگزار شد

تم تولدت رو وان صورتی انتخاب کردم و با اینکه خیلی دوست داشتم خودم درستش کنم و ماه ها دنبال تم بودم اما نتونستم فایل این تم رو پیدا کنم و چون به فوتوشاپ وارد نبودم به شینی تم عزیز سفارش دادم با وجود اینکه کلی کار داشت اما خیلی زحمت کشید و واقعا همون چیزی شد که میخاستم شینی جون ممنونت ببخش که خیلی اذیت شدی ولی واقعا فکر نمیکردم اینقدر قشنگ بشه

برای لباس هم از قبل تصمیم گرفتم برات دامن توتو درست کنم البته با کمک بابایی خیلی قشنگ شده بود

یه عدد یک نماد یکسالگی هم با بابا درست کردیم خیلی قشنگ شد

یه مهمونی کوچیک زنونه که عصرونه سالاد الویه و ژله درست کردیم

بابایی خیلی زحمت کشید و شب قبل سالاد الویه رو درست کرد منم تا اخر شب داشتم چند مدل ژله درست کردم

کلا تولد خوبی میشد اگه شما گریه نمیکردی هم خوابت میومد هم از شلوغی خوشت نمیاد مهم نیست ایشالا سال های بعد

 

اینم از عکس های تولد که اکثرش رو روز بعد تولد گرفتم چون اون شب خیلی گریه کردی:

 

 

 

 

 

 

کیک پریسا جون:

 

دسر و عصرونه:

 

 

 

 

 

کادوهای پریسا جون:

کادو مامان و بابا به پریسا جونم:

 

کادو مامان جون و بابا جون:

 

کادو بقیه مهمونا همراه 400 تومن پول نقد:

 

 

گیفت مهمون کوچولوها:

 

برگه یادگاری:

پسندها (2)

نظرات (3)

م.م
17 خرداد 93 0:59
مرسی عزیزم رهام گلم ببوس
سارا
18 خرداد 93 14:45
مبارکه تولدش :
شیما(دخترشهریور)
27 خرداد 93 14:01
وای خدایاااااااااااااااااااااااااا چه زود گذشت و پریسا خانم یک سالش شد عزیزم تولدش مبارک باشه ای جونممممم انشالله لبش همیشه خنده ووووووووووووووووو کنار پدر و مادرش شاد باشه به خود مادرشم تبریک میگمممممممممم که دخملشو بزرگ کرده مرسی شیما جون