پريساپريسا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

پريسا دردونه مامان و بابا

اولین نوروز

1393/1/22 0:45
762 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام تمام هستی من عیدت مبارک باشه

پنج شنبه شب ساعت 20:20  دقیقه شب سال تحویل شد و خیلی خوشحال بودیم امسال شما کنارمون بودی

کلی عید دیدنی رفتیم و شما کلی عیدی گرفتی و کلی شیرین تر شدی و همه رو عاشق خودت کردی

الان دیگه قشنگ و واضح بابا و مامان و به به میگی.خیلی فرز و سریع چهار دست و پا میری و از همه جا سر درمیاری و از همه جا میگیری و بلند میشی

چند دقیقه رو پاهات وایمیستی و خودت میفهمی تنها وایستادی میخندی اوایل تا میفهمیدی تنها واستادی زود مینشستی اما الان میخندی و تا تعادل داشته باشی وایمیستی و دست میزنی قربونت بشم.چند قدم هم برمیداری

عاشق دالی بازی ای و همش با همه دالی میکنی حتی میری جلو اینه و با خودت دالی میکنی.

یاد گرفتی بوس میکنی تا میگم بوس کن کل لپم رو میکنی تو دهنت تفی میکنی قربونت برم

همه رو سر کار میذاری تا یکی میگه بیا بغلم دستت رو دراز میکنی اما روتو اونور میکنی و بغلش نمیری یا اگه چیزی برداری و بگیم بده دستت رو دراز میکنی اما نمیدی قربونت برم اینقدر بلایی

 خیلی شیطون شدی وقتی یه چیزی رو که نباید برداری برمیداری یه خنده شیطنت امیز میکنی و سریع فرار میکنی و پشت سرت رو نگاه میکنی ببینی دنبالت میام یا نه

وقتی میبینی میخام لباس تنت کنم سریع میری پشت مبل قایم میشی و میخندی قربون این شیرینی هات بشم

میری سر کمد و کشوهات و همه رو باز میکنی و میری توش میشینی و یا لباسا رو از توش در میاری

عاشق نای نای کردن و دس دسی هستی و هر صدایی بیاد نای نای میکنی فدات بشم.روزی هزار بار بوست میکنم و از خدا تشکر میکنم بابت این فرشته شیرین

ممنونم خدا جون

 

اینم عکسای شما تو سال جدید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دخترشهوریور(شیما)
7 اردیبهشت 93 10:42
خدای من چه ماه شده عزیزمممممممممممممممممم کلی ببوسش از طرف من